Jump to content

Download: Danish public language pack


Recommended Posts

File Name: Danish public language pack

File Submitter: claustrier

File Submitted: 15 Nov 2011

File Category: Language Packs

Supported Versions: IP.Blog 2.4.x, IP.Blog 2.5.x, IP.Blog 2.6.x, IP.Board 3.1.x, IP.Board 3.2.x, IP.Board 3.3.x, IP.Board 3.4.x, IP.Calendar 3.1.x, IP.Calendar 3.2.x, IP.Calendar 3.3.x, IP.Chat 1.3.x, IP.Chat 1.4.x, IP.Content 2.1.x, IP.Content 2.2.x, IP.Content 2.3.x, IP.Gallery 4.0.x, IP.Gallery 4.1.x, IP.Gallery 4.2.x, IP.Gallery 5.0.x, IP.Nexus 1.3.x, IP.Nexus 1.4.x, IP.Nexus 1.5.x



Dansk public sprogpakke til IP.Board 3.4.6

Inkluderer følgende oversættelser;

- Forums 3.4.6
- Content 2.3.6
- Calendar 3.3.4
- Chat 1.4.4
- Gallery 5.05
- Blog 2.6.3
- Nexus 1.5.9

- Classifieds 1.2.1
- Member map 1.0.9
- Links directory 4.1.1
- Donation Tracker 3.1
- Log in as member 2.1.2

- (Collections System 1.3.1)
Filerne er 100% oversat. Oversættelsen kan bruges til ovenstående program versioner, og i de fleste tilfælde også ældre versioner. Filerne vil blive vedligeholdt med nye versioner af ovenstående produkter, ligesom de løbende opdateres med optimeringer. Der er tale om oversættelse af alle public filer, admin delen er ikke oversat.

BEMÆRK: Prisen giver licens til at installere sprogpakken på ét privat / non-profit forum, og gælder ikke kommercielt / erhvervsbrug. For erhvervsmæssig licens kontakt mig venligst direkte. Gratis opgraderinger gælder alle version 3.x af IP Board.

----
Dansk installation:
Udpak ZIP filen med f.eks. WinRar og gem indholdet (language xml.gz) på din computer
Gå til dit Admin kontrolpanel > "Look / Feel" fanebladet og klik 'Manage Languages'.
Brug funktionen 'Upload language pack from your computer' til at brows efter filen "language xml.gz" og klik import.
At importere sprogpakker kan være ressourcekrævende, sepcialt med større pakker, hav derfor tålmodighed og vent et øjeblik til importen er fuldført.
----


English:

Danish public language pack for IP.Board 3.4.4
Includes the following translations;

- Forums 3.4.6
- Content 2.3.6
- Calendar 3.3.4
- Chat 1.4.4
- Gallery 5.05
- Blog 2.6.3
- Nexus 1.5.9

- Classifieds 1.2.1
- Member map 1.0.9
- Links directory 4.1.1
- Donation Tracker 3.1
- Log in as member 2.1.2

- (Collections System 1.3)


Files are 100% translated. The translation can be used for the above program versions, and in most cases even older versions. Files will be translated up to date as new IP versions arrive for the mentioned products, as well as updated with optimizations. Translation is for public files, admin part remains in english.

ATTENTION: The license gives you the right to install this language pack on one private / non-profit forum, and does not include the right to use it on a commercial site. If you wish to use this (or part of this) language pack on a commercial site, please contact me directly. Free updates are for all version 3.x of IP Board.

----
English install:
Unpack the ZIP file with a program like WinRar and save its contents (language xml.gz) on your computer
Visit your Admin Control Panel > "Look / Feel" tab and click Manage Languages.
Using the 'Upload language pack from your computer' section, browse for the supplied "language xml.gz" and click Import.
Importing language packs can be slightly resource intensive, especially with larger packs. Please be patient as it make take a short time to complete the operation.
-----



here to download this file

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Beklager, der ligger nu en ny version hvor alle referencer til eget site er fjernet - det var en beklagelig fejl..
Du skriver der mangler oversættelser - kan du hjælpe mig med at udpege hvorhenne?

PS: Beklager den lange svartid, men har ikke modtaget notifikation om beskeder herinde selvom jeg har slået det til ?

Link to comment

Der er nu uploadet en ny version;

- Alle apps opdateret med oversættelser til seneste version
- Alt er gennemgået for mangler
- Diverse stave- og grammatikfejl rettet
- Samtlige referencer til eget site fjernet (undtaget i app: 'Collections System', her omtales 'klubber'. Dette skal alligevel rettes til den type enhed du selv ønsker at bruge Collections System til)

Link to comment
  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Hejsa ...

Har selv anskaffet mig din oversættelse .. Når jeg forsøger at importere denne, som du beskriver eller hvis jeg uploader filen til admin dir og forsøger derfra, så går der en lille tid og jeg ender op med hvid skærm.. Er derfor usikker på, om filen er komplet importeret..

Har du en specielt høj execute time i din php.ini fil ?

Er det muligt, at du kan lave en pakke med små oversættelsesfiler i stedet for en stor, så dette kan testes.

På forhånd tak.

Link to comment
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

...og så kom den lige online.

Der var ikke ændret noget fra 3.4 til 3.4.1, men jeg har lavet lidt optimeringer primært i 'mine indstillinger, og så er 'sign in through LinkedIn' kommet med.

Får opdateret til nye versioner af Content og Chat indenfor de nærmeste dage - skal lige have rettet en lille fejl på min server inden jeg tør opgradere versioner :-)

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Opdateret version til 3.4.4 uploadet. Den nye version har ikke længere én stor sprogpakke fil, men hver enkelt app for sig i selvstændige filer.

Jeg har lavet det på denne måde da flere servere havde problemer med timeout på den samlede sprogpakke.

Det har så den yderligere fordel at du også kan nøjes med at importere de enkelte dele af sprogpakken som du selv skal bruge.

Collections System er væk fra pakken, da den indeholder golf-relaterede udtryk der passer i mit eget forum, men jeg sender den gerne gratis til dig hvis du i forvejen har købt DK Sprogpakke, du skal så selv ændre de steder hvor der står 'golfklubber' og 'golfbaner' til dét som DU bruger collections system til :-)

Link to comment
  • 1 month later...

hvis man kun har forum og calendar hvilke af de sprog filer er det så man skal importere? Det åbenlyse er selvfølgelig forums og calendar, men er der andre af dem man skal importere som default? Dem som jeg tror man skal importere er de følgende:

core_language

forums_language

members_language

calendar_language

Link to comment
  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...