Jump to content

Download: Nexus - German Language Pack


Hatsu

Recommended Posts

File Name: Nexus - German Language Pack
File Submitter: Hatsu
File Submitted: 09 Dec 2010
File Category: Language Packs

The file contains an informal translation of the frontend of IP.Nexus. Backend is not translated.
I translated the addon for my own needs. I thought it would be a good starting point for new users so I decided to share it. There is a possibility that some phrases don't fit your needs. Feel free to adapt them. For spelling errors or other suggestions please leave a post in the support thread.

Die Datei enthält die Frontendübersetzung von IP.Nexus in der Du-Version. Das Backend ist nicht übersetzt.
Ich habe das Addon für den Eigengebrauch übersetzt. Ich dachte mir, es ist für neue Nutzer ein guter Beginn und deshalb habe ich mich entschieden, es hier zu veröffentlichen. Es besteht die Möglichkeit, dass einige Phrasen für dich nicht passen werden. Diese musst du halt dann für dich ändern. Wegen Rechtschreibfehlern oder anderen Vorschlägen hinterlasse bitte einen Beitrag im Supporthema.

Leider lassen sich im Backend nicht immer alle Phrasen dem konkreten Kontext zuordnen, so dass es sein kann, dass eine Übersetzung nicht direkt zum Kontext passt. Ich versuche dies, sobald es mir auffällt, nach und nach auszubessern.

here to download this file

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...